• Banner

AMP Mal ve Hizmet Alımları Hakediş

 

Elle Hakediş Yapma Devri Kapandı!

 

AMP Hakediş Hizmet ve Mal programı ile tüm hizmet ve mal alımı işlerinizin hakedişlerini çok kısa sürede ve hatasız hazırlayabileceksiniz. Bırakın bu işleri AMP Hakediş Hizmet ve Mal programı yapsın, siz de hızlı ve hatasız hakedişler yapmanın keyfi ni çıkarın. Türkiye’de Hakediş yazılımlarının lider üreticisi AMP Yazılımın 16 yıllık deneyimi ile kamu kurumları ve yüklenici firmaların deneyimleri bu programda buluştu.

 

AMP Mal ve Hizmet Alımları Hakediş Yeni Sürümünde Neler Var?

 

  • Yeni fiyat farkı kararnamesine göre (29.11.2013 tarihinde yürürlüğe giren) fiyat farkı hesabı
  • Elektrik alımları fiyat farkı hesabı
  • Elektronik haberleşme hizmet alımları için fiyat farkı hesabı
  • Sağlık Uygulama tebliğinde (SUT) belirtilen hizmetler için fiyat farkı hesabı
  • Ağırlık oranları üzerinden fiyat farkı verilmesi durumunda (Madde 5) endeks seçimi yapabilme
  • Engelli personel için fiyat farkı hesabı
  • Ceza kesintisini ve raporunu programda oluşturabilme
  • Personel puantaj cetvelinde tarihleri bloklayarak veri girişi yapabilme
  • Binlerce sayıda açılan puantaj satırında tam performansla çalışabilme
  • İşe giriş-çıkış olan durumlarda yemek ve yol ücretlerini gerçek gün üzerinden hesaplama
  • İş Yeri Teslimi, Süre Uzatımı, İş Artışları, Ceza Kesintileri ve Muayene ve Kabul İşlemleri pencereleri
  • Baskıya hazır kalitede hazırlanmış raporlar

 

Bu programda neler yok ki? Hazır puantaj ve metraj cetvelleri, hazır hizmet kalemleri ve malzeme tanımları, yeşil defter, yapılan işler listesi, otomatik fi yat farkı, hakediş kapakları… ve daha nice özellikler… AMP Hakediş Hizmet ve Mal programını kullanmaya başladıktan sonra Excel’de yaptığınız hakedişlere bakıp, verdiğiniz onca emeği ve harcadığınız zamanı güzel bir anı olarak hatırlayacaksınız.

 

Ne Tür İşlerin Hakedişlerinde Kullanılır? 

 

Programda, aşağıdaki hizmet işlerinin hakedişleri yapılabilir:

 

  • Temizlik
  • Güvenlik, Koruma
  • Yemek
  • Araç Kiralama
  • Personel Taşıma, Servis
  • Çöp Toplama
  • Cadde, Sokak Temizliği
  • Bakım, Onarım (Araç, Bilgisayar, Bina…)
  • İşçilik, Personel (Destek, Operatör, Şoför…)
  • Sayaç Okuma
  • Mühendislik Hizmetleri (Etüd, Proje…)
  • Organizasyon (Etkinlik, Festival…)
  • Eğitim

 

Ayrıca aşağıdaki mal alımları hakedişleri yapılabilir,

 

  • Akaryakıt
  • Kalorifer Yakıtı
  • Kömür
  • Gıda (Et ve Süt Ürünleri, Sebze, Meyve)
  • Tıbbi Sarf Malzeme

 

Programı Kimler Kullanabilir?

 

AMP Hakediş Hizmet ve Mal programı 4734 sayılı Kamu İhale Kanunu, 4735 sayılı Kamu İhale Sözleşmeleri Kanunu ve ilgili mevzuatı kapsamında Hizmet ve Mal Alımı işlerinin hakedişlerini hazırlayan, düzenleyen ve kontrol eden Kamu Kurumları ve Yüklenicileri içindir.

Bu program aşağıdaki gibi kurumlar tarafından kullanılabilir,

  • Belediyeler
  • Özel İdareler
  • Hastaneler
  • Üniversiteler
  • Sağlık Müdürlükleri
  • Sosyal Hizmetler Müdürlükleri
  • Milli Eğitim Müdürlükleri
  • MSB ve Askeri Kurumlar
  • Emniyet Müdürlükleri
  • Bayındırlık, Karayolları, DSİ, İller Bankası Müdürlükleri

 

Ayrıca bu kurumlara iş yapan hizmet sunucusu, mal tedarikçisi YÜKLENİCİ firmalar içindir.

 

Size Sağlayacağı Avantajlar Nelerdir.

 

Eğer Kamu Kurumu iseniz, idarenizce tüm hakediş işlemlerini elektronik ortamda, otomasyon sistemi rahatlığında yürütebilirsiniz,

 

  • Tüm hakediş dosyalarını hızlı ve hatasız olarak hazırlarsınız
  • İdarenin aylık hakediş ödemeleri zamanında ve sorunsuz olarak ilerler
  • İşin başından sonuna kadar tüm hakediş bilgilerine rahatlıkla ulaşabilirsiniz
  • İşlerdeki ilerleme durumlarını birkaç tıklamayla takip edebilirsiniz
  • Sadece her hakedişte yapılan iş miktarını programa girmeniz yeterlidir, geriye kalan tüm işlemler program tarafından yapılır
  • İlgili mevzuat çerçevesinde hakediş dosyasında bulunması gereken tüm raporlar programdan alınır
  • Mevzuat ya da uygulamada değişiklikler olduğundan program internet üzerinden güncellenir

 

Eğer Yüklenici firma iseniz,

 

  • AMP Hakediş ile hazırlayacağınız hakediş dosyalarınız idareden dönmez
  • Eskiden elle hakediş yapmak için harcadığınız zamanı başka işlerde kullanırsınız
  • Firmanızın tüm hakedişlerini tek merkezden rahatça takip edebilirsiniz
  • Kalan hakedişleri, işlerin ilerleme durumlarını izleyebilir, bu veriler doğrultusunda kaynak planlamanızı yapabilirsiniz

 

Programın Bazı Özellikleri

 

  • Güvenlik, Temizlik, İşçilik… gibi personel çalıştırılmasına dayalı hizmetler
  • Çöp Toplama, Cadde-Sokak-Meydan Temizliği hizmetleri
  • Şoförlü/Şoförsüz Araç, Taşıt Kiralama hizmetleri
  • Personel Taşıma, Servis hizmetleri
  • Aylık ya da günlük iş miktarına dayalı tüm hizmetler
  • Akaryakıt alımlarında araç/plaka/fatura tutanak bilgileri ile metraj hazırlama
  • Hizmet Alımları Fiyat Farkı Kararnamesi Madde-7 ve Madde-8’e göre fi yat farkı hesapları bir tıklamayla hesaplanır.
  • Mal Alımları Fiyat Farkı Kararnamesi uyarınca “Akaryakıt Fiyat Farkı Hesabı” bir tıklamayla hesaplanır.
  • EPDK tarafından yayınlanan günlük akaryakıt fi yatları internetten otomatik güncellenir.
  • TÜİK tarafından yayınlanan endeksler internetten otomatik güncellenir.
  • Windows 2000,XP,2003,Vista ve 7 (32/64 bit) uyumluluğu
  • Online yardım sistemi, elektronik kullanıcı ve mevzuat kitapları
  • Help sistemi ve kullanıcı kılavuzları
  • Detaylı açıklamalı ve örnek uygulamalı referans kitabı
  • 1 yıl ücretsiz güncelleme

 

ve çok daha fazlası...

 

Ürün Broşürü
Ürün Broşürümüzü Buradan inceleyebilirsiniz.

 

  • Çöp Toplama

    Çöp toplama puantajlarınızı hazırlayabilirsiniz.

  • Fiyat Farkı

    Fiyat farkı hesaplarınızı yayınlanan endekslere göre otomatik hesaplar.

  • Araç Kiralama

    Araç kiralama puantajlarınızı yapabilirsiniz.

  • Personel Çalıştırma

    Personel puantajlarınızı yapabilirsiniz.

  • Akaryakıt Alımı

    Akaryakıt puantajlarınızı yapabilirsiniz.

  • Hakediş Modülü

    Hakedişlerinizi takip edebilirsiniz.

Genel Özellikler

 

 

Programın Görünümleri

  • Ana Ekran Görüntüsü

    Ana Ekran Görüntüsü

  • Dosya Yöneticisi

    Dosya Yöneticisi

  • Sözleşme Kalemleri

    Sözleşme Kalemleri

  • Personel Puantaj Cetveli

    Personel Puantaj Cetveli

  • Yeşil Defter

    Yeşil Defter

  • Personel Fiyat Farkı

    Personel Fiyat Farkı

  • Akaryakıt Puantaj Cetveli

    Akaryakıt Puantaj Cetveli

  • Akaryakıt Fiyat Farkı

    Akaryakıt Fiyat Farkı

Programın Referansları

  • İPSALA BELEDİYE BAKANLIĞI

    EDİRNE

  • KONYA İL ÖZEL İDARESİ

    KONYA

  • AVCILAR BELEDİYESİ

    İSTANBUL-1

  • ISPARTA İL ÖZEL İDARE

    ISPARTA

  • KÜLTÜR VE TURİZM BAKANLIĞI

    İSTANBUL-1

  • MEHMET CAN-OK İNŞ. TAAH.SAN.VE TİC.LTD.ŞTİ

    İSTANBUL-1

  • SARIYER BELEDİYESİ

    İSTANBUL-1

  • OSMANGAZİ BELEDİYE BAŞKANLIĞI

    BURSA

  • ÇAYIROVA BELEDİYE BAŞKANLIĞI

    KOCAELİ

  • GİRESUN BELEDİYE BAŞKANLIĞI

    GİRESUN

  • BARTIN BELEDİYESİ

    BARTIN

  • ANKARA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ

    ANKARA

  • Tüm Referanslar
ürün resmi
  • Banner

Güncel Sürüm

2015.01 / 29.12.2014

Mal Alım ve Hizmet Hakediş 2015 sürümü ile gelen yeni özellikler;

  • Yeni fiyat farkı kararnamesine göre (29.11.2013 tarihinde yürürlüğe giren) fiyat farkı hesabı
  • Elektrik alımları fiyat farkı hesabı
  • Elektronik haberleşme hizmet alımları için fiyat farkı hesabı
  • Sağlık Uygulama tebliğinde (SUT) belirtilen hizmetler için fiyat farkı hesabı
  • Ağırlık oranları üzerinden fiyat farkı verilmesi durumunda (Madde 5) endeks seçimi yapabilme
  • Engelli personel için fiyat farkı hesabı
  • Ceza kesintisini ve raporunu programda oluşturabilme
  • Personel puantaj cetvelinde tarihleri bloklayarak veri girişi yapabilme
  • Binlerce sayıda açılan puantaj satırında tam performansla çalışabilme
  • İşe giriş-çıkış olan durumlarda yemek ve yol ücretlerini gerçek gün üzerinden hesaplama
  • İş Yeri Teslimi, Süre Uzatımı, İş Artışları, Ceza Kesintileri ve Muayene ve Kabul İşlemleri pencereleri
  • Baskıya hazır kalitede hazırlanmış raporlar

 

Mal Alım ve Hizmet Hakediş 2014.6 güncellemesi ile gelen yeni özellikler;

  • Puantaj_P01/01,Puantaj_5,Puantaj_5_1,Puantaj_6 ve Puantaj_16 puantajları açıldı.
  • Yemek ve Yol Bedellerinin Poz bazlı değişikliği sağlandı.
  • Fiyat Farkı işlemleri düzenlendi.
  • ....

Teknik Destek İstek Formu

Ürünlerimiz ile ilgili teknik desteği aşağıdaki formu doldurarak alabilirsiniz. (Bilgileri eksiksiz olarak doldurmaya çalışınız.)
İrtibat Bilgileriniz
Teknik Destek Bilgileri

İşleminiz Yapılmaktadır Lütfen Bekleyiniz...

Teşekkürler,formunuz başarıyla gönderilmiştir.En kısa sürede yetkililerimiz sizinle irtibata geçeceklerdir.

Sipariş Formu

Aşağıdaki sipariş formunu doldurarak bize program siparişlerinizi elektronik olarak bildirebilirsiniz.Elemanlarımız hemen sizinle temasa geçecek ve siparişleriniz süratle karşılanacaktır. (Bilgilerin eksiksiz olarak doldurulması gerekir)
Çok kullanıcılı ve kurumsal alımlarınızdaki indirimler için sipariş hattımız 444 4 AMP (267)i aramanızı öneririz.
Sipariş etmek istediğiniz ürünleri işaretleyiniz.

İşleminiz Yapılmaktadır Lütfen Bekleyiniz...

Teşekkürler,formunuz başarıyla gönderilmiştir.En kısa sürede yetkililerimiz sizinle irtibata geçeceklerdir.

Ücretsiz Tam Sürüm Deneme Talebi

Bu formu doldurarak ürünümüzün tam sürümünü deneme talebinde bulunabilirsiniz. Ekibimiz sizinle en kısa sürede irtibata geçecek ve programın tam sürümünü bilgisayarınıza uzaktan kuracaktır.

İşleminiz Yapılmaktadır Lütfen Bekleyiniz...

Bilgi girişinde problemle karşılaşıldı.Lütfen Kontrol Ediniz.

Teşekkürler,formunuz başarıyla gönderilmiştir.En kısa sürede yetkililerimiz sizinle irtibata geçeceklerdir.

İletişim
İstanbul Genel Müdürlük

Adres:General Asım Gündüz Cad. No: 49/7-8 PK:34710

Kadıköy/İSTANBUL

Telefon:0(216) 346 87 99
Faks:0(216) 346 87 93
E-Posta:istanbul@ampyazilim.com.tr

Google Haritalarında Aç

Ankara Bölge Müdürlüğü

Adres:Cevizlidere Cad. 1236. Sk.
PK:06520 No:2 D:18
Çankaya / ANKARA

Telefon:0(312) 473 06 00
Faks:0(312) 473 06 05
E-Posta:ankara@ampyazilim.com.tr


Google Haritalarında Aç