Teknik Destek

AMP' de Teknik Destek

AMP’de Teknik Destek

Müşteri memnuniyeti ve desteği en önem verdiğimiz konulardan birisidir.

Her bir ürünümüz için teknik destek bulabileceğiniz bağımsız destek sayfası mevcuttur. Örneğin, Kurumsal Hakediş ve Yaklaşık Maliyet programının destek sayfasını şu bağlantıdan inceleyebilirsiniz: Örnek Ürün Destek Sayfası

Aşağıda Teknik Destek Hizmetlerimizle ilgili genel bilgilendirme bulabilirsiniz. Bizden aşağıdaki kanallarla teknik destek alabilirsiniz.

Online Uzaktan Destek

Uzaktan destek hizmetimiz ile anında bilgisayarınıza bağlanıyor ve gerekli ayar ve düzenlemeleri sizin gözetiminizde yapıyoruz. Bu işlem için dünyada kabul gören ve aktif olarak kullanılan TeamViewer altyapısını kullanıyoruz. Bu sistem ile sisteminizde güvenlik açığı oluşturmadan sorunlarınıza en hızlı şekilde çözüm buluyor ve çalışmalarınızın devamlılığını sağlıyoruz. TeamViewer sisteminde siz “Uzaktan Destek” programımızı
çalıştırıp bize ID numarası ile Şifreyi veriyorsunuz ve bizler sizin verdiğiniz bu bilgiler ile bağlanabiliyoruz. Sadece program açık olduğu sürece bağlanılabildiğinden ve ayrıca bize vermiş olduğunuz Şifre, programı her açtığınızda değiştiğinden dolayı bizler bilgisayarınıza sadece sizin bilginiz dahilinde bağlanabiliyoruz. Böylece sisteminizde hiçbir güvenlik açığı oluşmadan sorununuzu çözüyoruz.

Üç Adımda Kolayca Destek Alın

1
Uzaktan Destek
Programını İndirin
Aşağıdaki düğmeye tıklayarak ampudes.exe programını bilgisayarınıza indirin ve çalıştırın
Bilgisayara kurulum gerektirmez, Yönetici (Administrator) yetkisi gerektirmez
2
Uzaktan Destek
Programını Çalıştırın
Açılmasını ve sunucuya bağlanmasını bekleyin
Uzaktan Destek Programını Çalıştırın
3
Ekrana Gelen
ID ve Şifreyi Bize İletin
AMP Uzaktan Destek
programında çıkan
ID ve Şifreyi
bize telefon, whatsapp, e-posta veya aşağıdaki düğmeye tıklayarak açılan form aracığılıyla gönderin.
Çağrı Merkezimiz
0850 255 60 60
Çağrı Merkezi
E-Postalarımız
teknikdestek@ampyazilim.com.tr
egitim@ampyazilim.com.tr
arge@ampyazilim.com.tr

Teknik Destek Talebi

Teknik Destek Talep Formunu kullanarak ekibimizden destek alın.

Müşteri Ofisinde veya
AMP Ofisinde Yüzyüze Destek

Güncel sürüm kullanım hakkına sahip kullanıcılarımız AMP Ofislerinde yüz yüze ücretsiz destek alabilirler. Müşteri ofisinde destek hizmetimiz ücretlidir.

Ayrıca firma ve kurumlar için yıllık yerinde bakım-destek hizmetimiz de bulunmaktadır. Detaylı bilgi için Teknik Destek veya Satış ekibimiz ile görüşebilirsiniz.

Teknik Destek Ekibimiz

Avatar
Serdal BELEK
Ankara Bölge Müdür Y.
Programların İşleyişleri, Eğitim ve Mevzuat Uygulamaları
serdalb@ampyazilim.com.tr
Avatar
Duygu YURTSEVEN
Eğitim ve Destek Müdür Y.
Programların İşleyişleri ve Eğitim
duyguy@ampyazilim.com.tr
Avatar
Zehra BAŞÇI
İnşaat Teknikeri
Satış, Programların İşleyişleri ve Eğitim
zehrab@ampyazilim.com.tr
Avatar
Seda TOKER
Yapı Öğretmeni
Satış, Programların İşleyişleri ve Eğitim
sedat@ampyazilim.com.tr
Avatar
Ümit KÜÇÜKALPELLİ
Eğitim Uzmanı
Programların İşleyişleri ve Eğitim
umitku@ampyazilim.com.tr
Avatar
Büşra Nur AZAK
İnşaat Yüksek Mühendisi
Programların İşleyişleri ve Eğitim
busraa@ampyazilim.com.tr
Avatar
Ethem KAÇAY
Elektrik Elektronik Mühendisi
Programların İşleyişleri ve Eğitim
ethemk@ampyazilim.com.tr
Avatar
Fatih KORKMAZ
İnşaat Mühendisi
Programların İşleyişleri ve Eğitim
fatihk@ampyazilim.com.tr
Avatar
Muratcan ERAZ
Teknik Destek Uzmanı
Programların Tek / Çok Kullanıcılı Kurulumları ve Çalıştırılması
muratcane@ampyazilim.com.tr
Avatar
İnanç KÖSEOĞLU
Teknik Destek Uzmanı
Kurulum ve Kullanım Desteği
inanck@ampyazilim.com.tr

Diğer İndirmeler

Dosya Adı - Açıklaması Tarih Link
1- AMP Kilit Bilgi
Kilidinizdeki lisansları görmenizi ve raporlamanızı sağlar
08.08.2019 İNDİR(9 MB)
2- AMP Kilit Güncelleme
Kilitle çalışan progralarımızın yıllık güncelleme siparişi, satın aldığınız lisanslarının kilidinize yüklenmesi uygulaması indirin ve çalıştırın
02.09.2020 İNDİR(18 MB)
3- AMP Network Lisans Sunucusu
20.11.2019 İNDİR(1 MB)
4- HASP Kilit Sürücüleri
Windows 7, 8, 10 ve 11 uyumlu
02.12.2021 İNDİR(21 MB)
5- AMP Uzaktan Destek Direk Çalıştırılabilir Dosya (Teamviewer)
31.12.2019 İNDİR(18 MB)

Sıkça Sorulan Sorular

Mesai saatleri dışında destek alabilir miyim?

Mesai saatleri dışında Online Uzaktan Destek, Telefon ve Yüzyüze destek hizmetimiz bulunmamaktadır.

Mesai saatleriniz nasıldır?

Hafta içi 08:00 – 18:00 arası ve Cumartesi 09:00 – 13:00 arasında çalışmaktayız.

Ofisinize gelerek yüz yüze destek alabilir miyim?

Evet. Her zaman ofislerimize gelerek bizden destek alabilirsiniz. Ziyaretinizden memnun kalacağız.

Teknik destek hizmetleriniz ücretli midir?

Hayır güncel sürüm kullanan müşterilerimizi için teknik desteğimiz ücretsizdir. Yerinde destek hizmetimiz ücretlidir ve rezervasyon sistemi ile çalışmaktadır.

Program eğitimi almak istiyorum. Ne yapmalıyım?

www.ampakademi.com sitemizde ücretli ve ücretsiz eğitim hizmetlerimiz hakkında detaylı bilgi bulabilirsiniz.

Teknik Destek SSS
Sitemizde çerezler kullanıyoruz.Çerez politikaları aydınlatma metnimizi buradan okuyabilirsiniz.
Siteyi kullanmaya devam ederek çerez kullanımımızı ve ilgili politikalarımızı kabul etmiş olursunuz.